Packa pappas kappsäck


Såhär har det sett ut hemma hos mig ikväll. Jag försöker packa ned mitt liv i en resväska som max får väga 20 kg. Än så länge går det bra, den väger bara 15 kg i dagsläget men då är hälften av allt jag ska ha med inte inräknat. Sen så måste jag få tala om att jag packat ur en del saker också. Så allt jag äger har jag inte med mig, men det sved i hjärtat när inte alla linnen fick följa med.
Jag hade bra packningssällskap också, Sanderyd var med mig via Skype och höll ett öga på vad som hamnade i min väska. Och såg till att ganska mycket inte hamnade där. Men vänta bara tills du åker till Nya Zeeland, då är det jag som ska hålla koll, var beredd på att du inte kommer så ta med dig någonting. MOHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0