Pack-o-holic

Jag är en pack-o-holic. Det är som en shop-o-holic fast när det gäller att packa väskor. Jag vill helst ha med mig hela graderoben, allt jag äger, fast det kommer bli mycket mer än bara 20 kg. Sen så kommer jag på de bästa undanflykter till att packa ned 5 vita linnen, fast jag egentligen bara behöver två. För jag kan ju faktiskt spilla köttfärssås, ketchup, blåbärssylt och chokladsås på alla linnen så det bara blir ett rent kvar, och då är det bra med några extra! Det är minsann inte lätt att lida av detta, jag ska starta en grupp för sådana som mig som inte kan packa normalt. Men jag har i alla fall bestämt att jag ska sova på saken, och imorgon ska jag packa ned 5 svarta linnen.

Idag så har jag träffat den första holländskan i mitt liv. Hon hette Lotte och var en vänlig själ som snällt svarade på alla mina frågor från holländsk mat till skolsystemet. Nu är jag ännu mera taggad på att åka! AAHHHH!
Efter 8 meters hoppet, lite skakiga ben men alltid ett leende på läpparna!

Kommentarer
Postat av: magdalena

jag lider av samma åkomma.. så jobbigt!!!!

2010-09-07 @ 22:37:10
Postat av: Malin

du får inte ha med så mycket utfyllnad! man behöver inte 5 vita linnen (även om du kanske brukar slaska så får du låta bli det nu ;))

2010-09-08 @ 15:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0