Like the way it feels

Någon var här inne i går och läste, än finns det hopp för mänskligheten!
Även om det kanske inte finns så mycket hopp för denna blogg just idag eller de kommande månaderna. Men någon gång ibland kanske jag blir inspirerad av skriva några rader, som nu till exempel, då jag för tillfället är väldigt less på holländska substantiv i plural.
Men annars så rullar livet på i det nedre landet. Jag slås ibland av att jag har det riktigt bra här. Som igår när jag var påväg till sängen och insåg att jag skrattat konstant den senaste timmen, då är livet minsann ganska lätt.
Men naturligtvis så finns det dagar då allt inte flyter på lika lätt. Och då kan man ju börja grubbla. Men efter ett tag så tar jag tag i mitt liv och inser att det hade nog inte varit så lätt att göra på något annat sätt heller, och då inser jag att det bara är att gå och lägga sig och vakna upp till en ny bättre dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0