Juni, Juli, Augusti. Allt känns mycket lättare då

Idag är det sista Augusti. Det betyder att sommaren 2010 har passerat och det är dags att ge sig in i höstrusket än en gång. Dock ska jag inte klaga, vinter är det bästa jag vet men nog är det allt lite vemodigt att sommaren är slut. För det har varit en riktig bra sommar!
2:a Juni och bal i Kiruna. Inga snöflingor men vänner som glittrade som stjärnor!



Studenten den 11 Juni, GALET! 3 underbara år var över, men vi har fortfarande kvar varandra.
Sista veckan i Juni tillbringades på Rhodos tillsammans med Sas!



Sedan bytte vi sand mot fjäll och en helgs orientering!





Tillbaka i staden för att leva stadsliv med Gatufest, picknick, stranden och utgång!



Dance untill the sunrise!
En tur till Stockholm stod på programmet, även värmen hade bestämt sig för att åka dit!


Picknick och en hård minigolfmatch!

En vecka av sommar i stugan, givetvis med lilla kusin!


Sista veckan i Juli och dags för O-ringen. På denna bild var det sol, men vi såg ganska mycket regn under veckan också!



Augusti kom in i mitt liv och tog med sig födelsedagskalas!


Sedan jagade jag barn i två veckor, de fastnade inte på kort för att de sprang för fort men det gjorde däremot vår picknick!




Och sen så har jag även vaktat något stort, nämligen kontroller!


Det har varit en underbar sommar, och visst är det lite tråkigt att den är över, men allting har ett slut. Dock så kommer det ju alltid en till sommar, undra bara vad som kan hända då?
Sen så är det ju inte tyst på sommaren, utan överallt pumpas musiken och här kommer låtarna som jag alltid kommer att förknippa med sommaren 2010!
Ja, vad ska man säga? Helt värdelös egentligen men inget påminner mer om Rhodos 2010!


Sommar i Californien, det skulle jag inte säga nej till!


Bara för att han är dansk!


Nu är jag redo för hösten, ge mig regna, fingervantar och gula löv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0